Solig söndag och hårda tag...

Godmorgon, allihopa!

Återigen söndag och hårda tag på gymmet. Jag är precis hemkommen ifrån ett hårt rygg och biceps pass med Olle. Jag vart faktiskt riktigt nöjd med med passet idag och man jämför med förra söndagens rygg och biceps pass. Har också bestämt mig för att skära ner på intaget av godis som jag ätit ett antal veckor och börja förbereda inför julen, med andra ord ''HÅRDTRÄNING''. Tänkte att ni också skulle få följa med genom den resan varje dag, med nya uppdateringar kring träningen och dess utvecklande.

.. Och som vanligt så kommer något flummigt med i inlägget.. Kanske världens sämsta reklamfilm om min blogg.. Men det bjuder jag på.



Ha en underbar dag:)

/ shb

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack så mycket :)

2010-10-10 @ 17:28:53
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0