Skapar ifrån badkaret

Jag får en känsla att jag kommer bli känd som ''badkars killen''.. Killen som alltid ligger och bloggar i badkaret. Jag skäms inte, jag bloggar ifrån badkaret, jag, min gen nakna kropp och ljudet av rinnande vatten. Det kan inte bli bättre än så, tro mig. Jag har alltid haft en viss dragkraft till själva ''toaletten''. Redan när jag var liten ställde jag klockan på 06:00 och la mig och sov i badkaret tills klockan var 07:00. Då kan ni förstå hur mycket jag älskar att ligga i badkaret.

Vad gör ni själva? Om jag får yttra mig med en liten kommentar om dagen, så har den bara varit en trött, seg och en ångestfylld dag. Jag vet inte vad det är med mig ibland. Eftersom att jag kommer från ett trassligt förflutet så finns vissa saker kvar. När jag pratar om saker så kan säga er att det inte är att leka med. Kan inget annat än att säga att det är som att hamna i en annan dimension för ett tag. Vissa perioder har jag det jobbigt med att vara jag i nuet och andra perioder då tankarna och känslorna ligger bakom mig känns det kanon. Just nu har jag den dåliga perioden då ''det'' kryper sig in på än, sakta men säkert.

Om vi ska slutsummera det hela, så önskar jag att jag inte var en sådan ''djup'' grubblare av mig, då hade nog saker vart lite lättare.

Ha det kung så hörs vi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0