Så förbannad!!!

Jag blir så vrålförbannad på att jag som en helt vanlig individ som just det senaste året fixat till mitt liv från trash och en djup depression till att ha ett fett bank-konto och ett heltids jobb. Jag sköter allt från punkt till pricka och dricker knappt längre. Men endå ska jag få straffas för saker som kan ha hänt alla. Jag har fan inte valt att få dem ''psykiska'' besvären jag hade då och har släng av idag.

Allt handlar om att jag var inne på banken och ville byta ut mitt VISA-electron kort till ett vanligt VISA-kort. Men så vart det inte, ett totalt blånekande, en stämpel, fick man istället slängt i ansiktet av banktjänstemannen på nordea. Det är verkligen att döma en person bara efter en betalningsanmärkning som jag drog på mig under tiden då jag var djupt deprimerad. Det är verkligen att sparka på någon som ligger ner.

Jag blir inte bara fly förbannad, utan också upgiven. Jag kan verkligen inte göra något med anmärkningen jag har, och som jag desutom har betalt av. Jag Sebastian Hans Brundin, kommer förevigt att hata samhället, och aldrig vara lojal eller sköta mig. För jag tycker att oavsett om jag har skött mig och verkligen kämpat så får man inget tillbaka. Det enda man får är ett hånflin från en människa med högre makt som ser ner på än, bakom sitt skrivbord... Var ta mig fan inte lojal. Storebror använder oss som ett par dockor i deras lilla patetiska spel, som dem kan styra över hur dem vill, när dem vill och var dem vill.



/ shb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0