Nu kommer hösten..

Ja ni hörde rätt! Nu kommer den eviga hösten och tränger sig in i Sveriges alla hem. Vissa tycker det är helt okej, medans andra trillar ner i depressioner. För mig har hösten alltid varit en mysig känsla, hösten gör mig glad och taggad inför livet. Hur känner ni inför hösten?

Just nu känner jag en längtan efter någonting.. Men jag vet inte vad det är. Jag längtar till jul, nyår och att träffa familjen.. Jag längtar efter att uppnå någon sorts ''kick'' i livet. Har alltid varit en sådan som söker efter kickar. Ibland kan det vara extremt jobbigt att känna att man vill ha något eller uppnå något. Det är nästan som en rastlöshet som kryper i en tills man hittat någon kick. Kicken jag har nu är träningen som jag gått in för stenhårt. Men det är något som saknas, men frågan är vad?




Ha en mysig kväll alla där ute. Kom ihåg att inte låta hösten ta er till mörkret. Gör hösten till något bra.

/ shb

Kommentarer
Postat av: Sanna

Enda anledningen till att jag accepterar hösten detta året är för att jag började en vansinnigt rolig utbildning i augusti... I vanliga fall så drar mörkret med mig ner i den djupaste depressionen. Fast, julafton och nyår älskar jag!=P

2010-10-07 @ 17:50:28
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0