Ligger här i väntan på träna..

Tjenare morz!

Hoppas alla har det lika underbart som jag har det idag.

Idag har jag varit på Nordea och fixat med de olika sparkonton med flickvännen. Känns faktiskt bra, så att man har allting i sin ordning. I och med att vi fick en kanon service av bankmannen, så passade jag på och fråga om jag fick ta en VISA- kort.. Och gissa, jag fick det! Trots betalningsanmärkningarna jag har så sa han att det inte var några problem:) Det kallar jag service och respekt gänt emot kunden. Som jag skrev tidigare i bloggen så hade jag varit 2 veckor innan på samma Nordea då jag frågade en dam och jag fick kortet. Men där fick man svaret tvär nej med bestämda dömmande ord.

Efter bankbesöket var vi och tittade till om ringarna som vi har beställt hade kommit, men icke sa nicke. Kommer och bli 3 dagar försenat enligt kassörskan. Pust.. 

Sist men inte minst såvar jag självklart förbi TNC och köpte lite BCAA- extreme till träningen. Jadu, man blir verkligen som ett maniskt barn när man kliver in i kosttillskottsaffärer. Sedan vart det bussen hem i min ensamhet då Viktoria skulle med tjejerna på Birsta City.



Nä, nu ska jag ner och pumpa baksida axlar och vader. Så vi hörs senare:)

Ha en fortsatt grym fredag. ''Keep fight, for your right''

/ shb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0