Åter tillbaka med samma humör!

Tjenixen!

För er som undrar så tog jag helg ifrån bloggen. Ibland räcker inte tiden till helt enkelt. Men men, nu är Sebastian tillbaka med superkrafter i fingrarna. Förvänta er många inlägg och massa galenskaper i framtiden.. Couse i am back for real.. Det låter som om jag vart borta ifrån bloggen i år, men i själva verket är det i ynkliga 3 dagar. Jag vet, jag kan verkligen överdriva lite.

Gäsp.. Nä hurru ni. Nu ska jag mysa lite med flickvännen och lämna dumburken åt sidan:).. Hoppas vi hörs i morgon.. Eller rättare sagt, vi ses i morgon. Same time, same place.

Ha en fortsatt trevlig söndag. Godnatt!

/ shb

Ps. Jag höll nästan på och glömma dagens vackra bild. ''VARNING'' Inehåller stötande material.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0